my wall

Sunday 20 January 2013

Sabtu yg penat

Letih x letih la mngerjakan umh bnjir
Lame x rse letih gini. Hahahahah..


Bnjir bukan sebab ujn lebat ke.. ribut taufan ke..
Tp sebab kebocoran paip kt dlm umh aku
Pengsannnn

 Paip tu mmg ade msalah
Tp sebab rosak sikit aku just ltk kain je kasi serap
Hari ni habi ade mse die la yg repair
Sblum tu habi da ttup paip di luar
malang nye habi tutup salah paip... sadis

Tgh aku tgk habi repair paip tibe2 air turun mncurah
Dah mcm air terjun.
Panik aku. X de pic diambil okeh
Mengong kot aku klu snap pic di saat genting higlands
 kahkahkah

Air yg dilantai siap mngalir smpai ke ruang tamu
Aku cepat2 soh habi amik penolak air kat stor tolak air 
yg makin mngganas. cm gmpak kn. padahalllll
Aku asyik2 tye habi cmner ni..penat ni habi diam je.. 
dlm hati mesti die ckp 'kang aku tampo gak bini aku ni'
he..he..he

Penat x penat la sbb satu umah  kne kemas
Dgn amsyar lagi yg seronok gile umh masuk air
Die ape tau kn... huahuahua



peratikan.. gamba silap edit sikit.. bese la.. edit smbil jge ank gitu kekdahnyer
`
haa... ats ni pic yg aku sempat snap.. mse air mncurah2 je aku x sempat.. panik kate ko!! sempat ler aku kasi clear kan tp da bnjir gini bkn senang.. da tolak air.. mop lantai pas tu mendobi sgala kain buruk yg aku gune... waaa... mmg nk nangesssss...

Bile dah hbis mngemas habi aku dok pung pang kt dapo.. ingt kn die bt ape rupenye die masak lmk tmpoyak pucuk paku... mmg mabelesss.. amek ati letewww :) cm biase air tgn laki aku mmg aku x leh fight.. hashashas.. aku tukang melantakk mmg mkn brtmbah2 ok.... 


yummy mmg best
gitu la xtvt aku di hari sbtu.. mmg penat tp hepi dpt mkn yg best..

sekian.. :)


No comments:

Post a Comment