my wall

Monday 28 January 2013

Pizza tesco

Baru ni habi g sabah 5 hari..
Time habi x der ler aku nk mkn pizza
Nak pegi dgn dedet kang byk cerite
Jadi aku thn dulu khendak tekak yg melampau

Aku bawak dedet gi tesco beli brg dapo
Sblum tu aku tapau kepci mkn kat umh
X mo mkn situ.. habi x de aku x reti nk control
Mkn kat umh lg baik
Nk terlungkop nk terlentang ko pye psl..
hahaha

Soping brg dapo dgn dedet mncabar keimanan
Ape je brg yg aku ltk dlm troli die cmpak ke lua troli
Kasi cubit sikit baru diam. sakit ooooo padan muke!

Dlm pncarian brg dapo aku nmpk pizza tesco..
Ha ni la yg nk cite sbnrnyer
Yg td tu mukadimah je.. kihkihkih
Pizza tu menarik hati
Mcm best..lg2 tekak ni nk mkn pizza
Aku smbar satu slice
Harga lebih kurang rm2..
Yg pnting halalan toyyiba

Balik umh aku terus membaka pizza
X lme bako nye..
Dan rsenyer.... bole thn!
Sedap...
Untuk yg teringin cm aku bole la
Tp kalo nk lg sedap sila layan pizza hut atau dominos
Muahahahaha


senang kn da ade yg mcm nie..
Klu korg nk try gi la tesco..
;)
pesanan penaja #lagi sedap mkn bersama sos cili. ahaks!

No comments:

Post a Comment