my wall

Thursday 24 January 2013

Entri dari hospital

Kali ni bersiaran kt spital mnjung wad otopedik
Lg bpe jam  aku masuk bilik operate
Insyallah sume akn slamat
sbb ni adalah operate kecil...

Sebenarnye mngu lpas aku operate
Tp x jadi bwk ke mngu ni yaitu hari ni..
Yg x best laki aku ke sabah
Maka x dpt menamani aku. cisssss

Pg lagi aku grk sbb aku admit pg
Aku tinggalkn ank aku dgn mak aku
Sedih tp kejap je pon...
Tp aku x risau sgt sbb aku sempt blikn menan kt die. hiks
Adenye menan baru hrp x ingt kt mak die
Risau gak.. 

Pg lagi habi msg aku
Sempat die doakan sume jln lncar
Insyaallah....

Dr ckp lpas operate bole blk. 
Hrp2 la kan
Aku x mo dok spital
Boring gilesss
Ni tpt pling aku x suke
Aku rse sume org ckp cmni
hehehehe....

Aku nk mentidokn diri kejap sbb aku ngntok
Bgn awal pg, kne puase sbb deme suruh posa
Dah la lapa.. 
Tibe2 tringat nsi lmk
klu la aee nasi lemak... 

Okeh harap dpt jmp nsi lmk dlm mmpi aku.. 
Jom la tido. Yok

No comments:

Post a Comment