my wall

Thursday 17 January 2013

cari kasut mak jumpa kasut ank...

Aku kn... klu aku suke bende tu aku cukup suke
Habi aku letih nk layan
Klu aku ckp aku suke... mknanye aku suke
Mesti sampai teringat ingat... poyo kn...

Nk dijadikan cerite mse layan fesbuk aku nmpk satu kasut ni
Cantik nye la hai...
Aku suke giler....
Mule la teringat2 kasut tu...
Pada aku cntik

Esoknyer x pasal2 pegi jusco cari kasut tuh..
Nk kate semue kedai kasut aku masuk x de..
Rse cm x best

Aku rse cm nk cri kt kedai ksut tesco ke giant ke kot ade..
Gigih kn mak budak ni.
Ahhhh x pedulikkk nk jgk

Bile da cri x de kmi round kt tpt budak
Nmpk lak kasut amsyar
Eh... cm scary tp funny
Ade mata gigi n sayap.. sayap la sgt..
hahahahaha..
Tnjuk kt amsyar trus die sambar
X nyempat2 ehhh tampo kanggg
nasib ade saiz klu x de kecewa lagi aku



 Ats ni la kasut amsyar yg aku ckp scary tu.. x de la scary sgt kn.. funny je.. hehehehe... Suke nye la budak ni dpt kasut ade mata, gigi. sayap.. ehh sayap ke ekk.. kikiki..



Ni lak kasut yg aku ckp aku suke... x tau dah nk cri di mana.. Aku x nk beli on9 sbb takut salah saiz nk tukar adelah satu masalah.. x semua peniaga on9 dpt accept penukaran barang.. klu bole tukar pon melibatkan duit gak kn...Better aku cri yg depan mate n bole cube sebelum beli..

Jom kite terus kn mencari.. aku nk undurkan diri aku anyway tq sebab sudi mmbace n meng scroll entri ini dr ats.... smpai bawah.... dr mule... smpai habis... kekekekekeke

No comments:

Post a Comment