my wall

Saturday 5 January 2013

31 tahun usia perkahwinan mak abh



Ni kek utk anibesari mak abh..
Buat juge wpon dah lme berlalu.. (sebulan je pon lmbt)
Buat juge wpon kecil2 lan..
Buat juge wpon dah lmbt

Ni anibesari mak abh ke 31
Lame kn mak abh aku idop besame
X kn la kmi x smbut..
Even sebjik kek 
Itu tnda kasih syg kmi kat mak abh

Mjlis ni aku dgn kkak aku plan
Wakil utk adik badik aku yg dok jauh
Ok la nih dr x sambut ape2
31 thn x smbut ape2 mcm x best...

Bile tgk anibesari mak abh yg lame ni aku hepi
Aku pon nk jadi cm mak abh
Idup same
Dr mule kwen x de ank
Smpai ade ank 8 org
Pas tu ade cucu 6 org
Pas tu cicit
pas tu... eh.... ape ni...
Kan da melalut

Doa aku..
Semoga mak abh diberikan kesihatan yg baik
Wpon mak abh ade kncing manis
Tp aku ttp nk tgk mak sihat
Wpon abh kdg2 sakit blkg aku nk gak abh sihat
Mak abh tulang belakang aku

Terima kasih mak abh besarkan kami
Beri didikan kat kami...
Beri kami hidup selesa
Beri kami kesenangan dunia
Beri kmi ajaran agama

Utk mak...
Terima kasih lahir kn kami
Jasa mak kami ingt dan akan kami balasi
Sayang mak abah...... :)

No comments:

Post a Comment