my wall

Friday 30 November 2012

Part 2 : Familytrip Cameron Higlands..

Wah... sebenarnye aku malas nk taip panjang.. sebab tu aku bahagikan kepada 2 bhg... kikikiki..... 

Tgh hari tu kkak aku kol abh aku die bgtau ank sulung die kne tahan wad hospital cameron... Demam pns dir dh cecah 40 darjah.. Hampir kne sawan.. Kkak aku bgtau jari ank die dah bengkok.... Kesiannye... Lambat sikit mcm2 bnda bole jadi.... Pasrah!

Lpas cek out kami gegas ke Hospital Hajah Kalsom.. Kakak (panggilan ank sedara aku) masuk wad kecemasan.. Kesian giler. Nangis jgk le tgk keadaan die.. X sedar pon mase tue.... Alahai.... sedeyyyyy





Doktor ckp kkak kne dok wad dlm 2-3 hari.. tp kkak aku mntak izin refer ke Hospital manjung sbb kami dah nk blik. Sebab demam kkak teruk dr mcm x bg.. Ini maknanye kkak aku kne stay cameron untk 2-3 hari jgk ler...
 Bincang punye bincang dr izinkan kkak aku refer ke mnjung.. Kakak aku bergegas bwk ank die ke HSM.. Kami pon turut ikut balik sekali... 
 Mlm tu jgk kkak admit di HSM.. aku cuma mmpu doakan ank sedara aku cepat sembuh...

 
 Ats ni pic ank sedara aku di HSM... alhamdulillah dah beransur baik.. Hari tu jgk die discharge....

Dah baik esok nye die request sumthing yg kelakar kat mama die... nk tau ape?? hehehehe

:mama kkak nk naik kuda kat tesco:
hehehehe... ape2 la kkak.. asalkn kkak baik.. alhamdulillah x de ape2 berlaku kt ank sedara aku.... 
Kakak siap request nk bercuti lg sbb die x dpt mnghayati percutian mse ke cameron.... Itu dah semestinye... ooyeahhhhhhh...!!!

JAp.. aku nk bgtau... aku suke giler dgn reka bentuk Hospital Hajah Kalsom kat cameron tu.. Cam hotel pon ade.... 



Cantik kan.... klu aku kat cameron tgh sakit pon nk dok spital cntik nie... hihihihihi..

Oke bayyyyyyyeeeee

No comments:

Post a Comment