my wall

Friday 16 November 2012

Corat coret smpena anniversari....

Salam Maal Hijrah untuk sume umat muslim muslimat. Dulu kecik2 time Sambutan maal hijrah part nyanyi lgu die tu yg best. Nyanyi nk jerit bru ade feel.. hahaha..

Tiba sambutan thn bru islam maka genap sudah anibesari kmi laki bini yg ke 3. Menyulam cinta sebelum ke grbang prkhwinan ade la 4 thn. Lame kan.. 4 thn knl habi dh ckup btkn aku bertuah ade die,. ecececehhhhh... Betul le.. Sungguh pon habi x romntik tp die sgt baik.Die la yg bt kn aku rse dhrgai setiap mse.. ecececehhhhh toink toink.

Perkenalan kmi sgt la kebetulan. X mo cite kbetulan yg mcm mne sbb tramat pnjg citenye. Cite yg pnjg tp berakhir dgn hepi ending pon dh ckup.. Tuhan dh tetapkn habi adalah pilihan aku yg tepat wpon bermain dgn kebetulan

Festaim knl habi aku suke gile dgr sore die. Mule dgr sore gile rmntik kate ko! tp x pon. menci tau.. nti aku cite npe die x rmntik. 

Lepas berbulan2 smbng dlm phone habi (mse tu x jadi habi lg) ckp nk jmp.. aku x mau. Tp die nk jmp jgk siap ckp nk dtg rumah jmp mak abh aku nk mntak ijin. Aku cabar die. Lepas mgrib mmg die mncul dpn umh slambe badak bg salam n masuk umh jmp mak abh aku. Siyes selambe. Die mntak ijin kt org yg berkuase yaitu abah aku. Tp cara die mhtak ijin mmg x selamba la sebaliknye sgt sopan n sgt beretika dan bertatasusila. hahahahaha...

Abh aku izinkn kmi kelua... sbb cara die sgt sopan n betul. okey... aku ingt lg mse kmi kelua aku pki tshirt lengan pndek. Habi lak lengkap dgn jacket.. mse kmi jmp hri nk hujan, sejuk kn... korg jgn pikir x elok ea... aku peluk tubuh sbb sejuk gile mse tu.. aku hrp habi phm keadaan aku mse tu. Habi bole tgur nape peluk lengan aku ckp aku sejuk. Dgn hrapan die bg jcket die. Dgn selambe die ckp kalau saya bg awk pki jaket ni sy nk pki ape. sbb sy pon x thn sejuk... kan kan kan... selambe je die ckp cm tu. Wpon x declare ape2 mse tu at least phm sikit la keadaan aku,... nangessss..., hahahaha.. aku diam je...dlm hti aku ckp ala poyo mamat ni. Terus aku x de mood dgn die n ckp jom balik.... mencikkkk.

Tu cite blom declare.. mse dh declare pon ade cite yg smpi skrg klu aku ingt aku akn ketawa. Kdg2 smp aku cite blk kt habi psl ni n habi diam jekkkk. Malu leteeeewwww.. Aku ingt lg kmi dating kt lumut. Mse tu mngu hri velentine tp kmi kua bkn nk clebrate hari utk org kafir tu ye.. kelua scara x lnsung n bkn sbb velentine. Aku tau mngu tu mngu hri kekasih.. x heran la rmi kapel dok dating cm kmi tepi laut lumut wterfront. Tp siyes habi mmg x tau itu mngu hari kekasih.. Mse tgh dok tp laut ade la flower girl 2 org dtg smbil kt tgn ade bkul isi munge cntikkk. Bunge idup. Flower girl dtg kt sume kapel n aku tgk pkwe diorg beli bg mkwe.. nmpk cute je.. yg jual sme yg beli same kiut. smpi kt turn aku budak flower girl ckp kt habi abg angkat satu bunga utk bagi ini amoi..  aku ingt  die nk beli kat aku... rupenye habi dgn selambe n muke x besalah die ckp kt budak tu x per.. x mau... terima kasih... ok,., smpi ati ko!!! kedekut aku ckp dlm hati.. bdk cina tu usya pelik je kt kmi. mesti die ingt kami tgh gadoh kot... kahkahkah

Lpas flower girl tu blah aku diam je... pas tu habi cm tringt sumthing pas tu die ckp awak nk bunge ke? sy x tau flower girl tu  nk ape.. mesti die jual sbb hri kekasih.. klu awak nk sy kejar.. gile ko nk kejar... x payah dh trlmbt. tiada maaf bagimu. kehkehkeh.. aku kasi tau aku x kesah.. dpt best.. x dpt pon x pe... tp klu dpt mesti best. hahaha.. tp mlm tu kmi x gduh pon klu gduh sbb x dpt bunga ala cm budak2 je kn. it's ok bebeh. sejak hri tu kmi mmg x smbut pon hri kekasih habi pon x de beria gnti bunga yg die trlepas tu.. Cite ni msih segar dlm ingatan.. klu kenang blk sweet nye...

Smpi skrg my habi x rmntik tp die cube jd rmntik wpon x jadi. Aku rse klu die jd rmntik die plastik sgt sbb die bkn mcm tu..Tp aku x kesah...

Aku  bhagia begini.. syukur dikirniakan suami seperti die.  wpon kami x mewah, x kaya, hidup sederhana tp kmi sempurna...

Sempena anebeseri kami tiade ape2 smbutan.. wish pun x sekadar ingat mengingati detik 3 tahun lpas di mne kmi disatukn. Aku rse hayati mkna thn bru maal hijrah lg baik kn.. ini la untug nye detik sejarah kmi sama hri dgn thn bru islam. x pyh nk pilih thn yg ade hri cntik la kn.... kikikiki...

uittt cm berjela aje coretan kali ni.. aku rse ni festaim aku naip pnjg gilesss.

Now aku nk rehat..calo bebeh!!

No comments:

Post a Comment