my wall

Friday 30 November 2012

Part 1 : Familytrip Cameron Higlands..

Akhirnye dpt gak pos psl cameron. Ni bkn pestaim aku g cmeron. Aku x pasti bpe kli g cmeron sbb mse kcik2 dlu selalu sgt pegi cmeron tp mse tu ikut tapah.. Tp aku rse kli ni pling sronok sbb kami gi rmi2 dgn empat fmly sekali... Kami gi dgn 3  kete.. Tp yg smpai dulu 2 kete.  abh aku smpai mlm sbb sabtu tu abh kerja..

Kkak aku smpai awal kat ats. Sempat la die pergi mkn stoberi coklat dgn ank die.. Aku agk  lmbt sikit sbb amsyar buat perangai.. makanya kami tersangkut dgn jem yg luarbiase kt area bota...

Sampi je kt cmeron kami terus cek in.. Kami sewa kat apartmen puncak arabela.. Bole tahan la.. Sesuai utk 4 family.. Kami pilih apartmen sbb boley masak. Sekali sekala brkumpul kt tpt org nk gak la masak kn... Lgpon kmi pilih apartmen utk muslim.. Senang la nk buat ape tnpa was2 kan... Lupe nk bgtau apartmen kami disediakan bibik sekali tau... Bibik lelaki lagi tuh... Cayalah.. Nak tau lbih lnjut nti aku tnjuk pic bibik  tu...

Ni amsyar otw ke cameron.. sape nk lempang aku bg free je.. hehehehe

Simple.. tp aku suke.. bilik ni kkak aku dok dgn ank2 die..

NI bilik aku... pon simple

Bilik mak aku aku x sempat nk snap.. tp bilik tu cntik... kelam kabut kan... hikhikhik....

ni ruang tamu... pon cantik n simple......

Dapur kami.. mak ckp mcm nk dok seminggu...

Ni la bibik yg aku maksud kn.. Pantang nmpk penyapu dgn skop... hahahaha.. bersih rumah nak!!!!!

Tgh hari tu kmi x ke mane2.. rehat je regangkn urat sendi. kikiki.... Penat la konon padahal....
Aku share sikit pic kkak aku dgn ank2 die..

Hantu stoberi..

Sesi rebut stroberi...

Mak diorg beli lg sebab stroberi yg ade x mncukupi.. korg.......

Sepanjang pegi cameron aku x pernah gi sini.. uwaaaaaaa

Ni best fren amsyar.. gedikssss

Okeh dah selesai sesi interframe.. ahaaaa...

Malam tu kmi gi pasar mlm Brincang. Mmg ramai sgt org kt situ. Dah ler ujan.. Balik dr pasar mlm mak abh pon smpai.. sian diorg naik cameron memalam buta.. Demi family diorg sngup terjah... Yg pling best mak aku bwk nasi ayam. Home made okehh bukan kedai punye.. Sedapp ooo mkn dgn cuaca sejuk ramai2 lak tuh.. Pic of kos la x snap.. Msing2 kebulur.. Termasuk aku... hahahahaha..

Esoknye kami cek out lmbt sebab mak abh kkak n abg ipar naik gunung brincang. Aku dgn kkak aku dr jb tinggal sbb ade ank kecik.. Aku nk naik... tp apakan daya.. sedeeeyyyyyyy
Ade pic deme aku cilok diam2...








Itu je pic deme aku sempat cilok.....
Nmpk best aje...

Tgh hari tu percutian kmi terganggu lpas dpt satu call dr kkak aku.. Kami x dpt kemane. Erm.... Tapi kami x kesah ats ape yg berlaku sebabnye itu adalah kehendakNYA...
Bak kate kkak aku kite hanya merancng tuhan penentu segalanye....

Bersambung.....

No comments:

Post a Comment