my wall

Thursday 22 November 2012

Bile amsyar jenjalan

Baru ni bwk amsyar jenjalan.. X lah jauh dekat je.. Plan dgn kkak aku nk tgk penyu kat segari. Kesian kat budak x pernah tgk penyu. Mak budak pon tgk  penyu jarang2 camne?? kehkehkeh..

Sebelum pegi tgk  penyu aku pergi berkelah kt pntai Teluk Senangin.. Name je berkelah tp mkanan aku beli.. Sebab x plan pon. Kalau plan mmg aku msk nasi  ayam, nasi briyani, nasi tomato.. kahkahkah. Bajet giler aku. Padahalll...

Ni bukan festaim bwk amsyar berkelah tp laut. Tapi aku mmg skit hati. Kami bentang paper bole plk  x mao duduk. Die peluk aku kuat2. Lpas tu bole marah lalat yg dtg. Phm je la dh nme Teluk Senangin mmg kubu kuat lalat. Lpas tu x nk sebijik pasir kne kaki die. Kesian aku tgk budak ghope ni. Ank sape ooooii!!!

Aku pksa jgk die duduk dgn selambe die tarik kotak tisu dan duduk ats kotak. Asal bukan dok  ats paper. Mmg byk cekadak kan bdk  ni. Aku bia kan je die dok ats kotak tisu asal kn x peluk tengkok aku. Cmne aku nk  mkn klu die paut tengkok aku. haishhhh..

Si ayah dengki letak jgk la ank die kat pasir.. Mmg x begerak. Kaku di situ. kehkehkeh..

Mals nk taip pnjg2.. Hayati la pic yg aku sempat snap..


Dok ats tisu la ibu...-kate amsyar
Minum jap ibu...haus -ats kotak tisu pon boleyyy

Ibu jom balikkk....-punye la x suke tpt nie... hey!!!!

Pijak pasir. kaku di situ... ank sape nie...

Versi dengki by ayah..

Sampai bile la kne dok sini..

Sudah cukup sudah la ayh... sian ank... kne dengki dgn ayh nye. Ayh getik sebenarnye dgr ank x suke pasir.  Sebenarnye bkn ank aku sorg yg x suke pasir.. ank kakak aku pon x suke pijak pasir.. Same la die dgn kakak2 die yg lain.. Tp skrg kakak2 die dh besa dah bole pijak pasir.. Die je... huhuhuhuhu....

Dah.. ini pulak pic mase kat tpt penetasan penyu... Mals nk naip.. hayati la pic ni...kehkehkeh

klu naik penyu mesti syok....


ibu nk terjun sekali boleyyy??kehkehkeh

ayah jom terjun sekali.. best...

ibu x bg naik penyu dlm kolam naik ni pon best ape..

cukup gedik x sy ibu? hahahaha...

ibu tgk getikkkkk

oleh krana line lembap cam sipot sedut maka smpaidi sini je la gamba yg bole dimasukkan.. x larat ler nk tunggu line laju..

sekian ye ^_^

No comments:

Post a Comment