my wall

Tuesday 27 November 2012

Bile aku demam...


Ni pestaim aku demam teruk gile
Time laki kje lak tuh.. X larat nk bgn ooo
Pening cm ade batu kat pale ni..
Nasib baik la si amsyar pon behave sepanjang aku demam...

X demam pon aku x rajin nk masak 
Demam apelagi...
Mmg x larat
Makanya.... mkn lauk beli....
Habi beli lauk tomyam kat aku
Siap suap kn lagi ats katil...
Best ooo.. cam puteri.. kihkihkih...
Kalu hari2 gini kan best

Bukan suap aku jer..
Mandikan amsyar
Cebok kan berak amsyar
Suap amsyar mkn 
Semua habi buat
Aku????
Dok bilik......
Itu aje yg mmpu.....

Terima kasih habi...
Nasib baik Demam satu hari
Klu demam berhari2 
Pening pale gamaknye...
kihkihkih....

Lpas ni klu boley x mao demam lgi dah...
Sume bnda x boley buat
Lpas ni aku nk qada basuh baju 
Baju dr cameron hari tu pon aku x basuh
Habi nk basuh tp aku x bg
Kang die basuh aku pening
Biasela org laki basuh baju cmne..
kihkihkih...

Hokeyyyy
Kang la update cite pasal cameron..
X rajin ooooooo
Tunggu rajin baru buat...


No comments:

Post a Comment