my wall

Monday 26 November 2012

Dari mencakar jadi demam

Wah title! kelas gitu... kikikiki... Nk tau mksud dr title cite kali ni bce smpai hbis ea... ecececehhh....

Cite ni mggu lpas punye cite. Aku rse aku bz tu yg lmbt nk kuar kn cite ni.. hukhukhuk.. bz ape la tu kan.... sng cite aku malas.... huwa.......

Kamis lpas aku lepak umh mak . Biase ler kkak dr jb ade sekali meriah umh mak tmbah lg ank sedara pon join skali meriah kn umh mak...

Bile kkak dtg riuh sgt. Byk nk smbng. Bising gamat dgn suara org tua, suara budak.. suare tv, suare cicak.. ahaaaaaa kehkehkeh...

Sembang punye sembang tetibe ank sedara aku dtg.. die ckp cik yaya.... sakit.... amsyar buat.... aku tanye die kenapee die ckp amsyar cakar ... mse tu ank sedara aku x nangess lg.. aku tengok amsyar tp die punye selambe cm x besalah... tibe2 ank sedara aku nangess kuat2.. erkkk... die siap ckp sakit.... sakit....

Cpt2 kkak aku amik ubt utk sapu kt muka ank die. mse sapu tu nmpk dh berbekas.. adoii ank aku punye kje nihhhh... mgkin rse pedih sbb ank sedara aku nangesss n luka kne ckar kne air mata tu yg bt pedih...

Sian oooo.. aku ape lg... mrh amsyar blik. soh tgk ape yg die da bt kt kkak die. Geram giler woooo.... Rse nk cepuk muke ank aku yg sorg nihhhhh....

Mgkin die kecik lg tp aku nk die tau ape yg die bt tu salah.. x pasal2 amsyar kne ceramah free. Penceramah die sape lg aku dgn habi aku lerrr...  grrrrrrr geram ooooo..

Festaim oo rse ank sendiri buat ank org smpi gini.. hukhukhuk.. nengesssss

Mse ank sedara aku nangis aku curik2 snap pic.. hikhikhik.. mse ni amsyar kat ayh die.. kne ceramah kaw kaw.. muahahahaha...





sian pika... maafkan amsyar yekkk... mase entri ni dipost pika dgn amsyar dh berbaik.. mereka dh lupakan sengketa lame.. hihihihi.. pika kate pika tetap syg kn amsyar.. sepupu kn.... owh lupe nk ckp, pika msih berani dukung amsyar..itu ari pika kne cakar sebab dukung amsyar... ooooyeehhhhh...

Dlm perjalanan blk rumah lagi sekali amsyar kne ceramah oleh penceramah bebas.. muahahahaha... tp lagi sekali muke die selambe masuk teling kanan kua ikut telinga kiri.. budak lagi pon kan....

Esok nye aku bgn pagi aku rse lain mcm dgn amsyar.. Aku pegang dahi die panas sgt.. Aku x confident aku pngil habi soh habi rse.. Mula habi kate bukan demam.. Tp sekali lg habi rse habi ckp amsyar mmg demam. Aku risau.

Bile habi g kje aku dh mule risau.. Aku x reti sgt jge budak emam... waaaaa aku nk nangesss......
Nasib bek la amsyar tido sepanjang ayh die gi kje.. Ade la merengek2 sikit.. Aku sempat tuam dgn air bunga raya..Aku risau wehhh.. sepanjang hri aku selawat kt telinga amsyar n ckp amsyar jgn demam lame2.... erm....

Ayh kje separuh ahri.. Bile ayh balik terus bwk amsyar g klinik. chillax dulu dgn pic kat bawah nie... Penat weh naip nie... (malas sebenarnyer)


Bgn pagi terus demam.... sian ank ibu...






sempat kn aku snap pic ni..amsyar kelihatan sihat di situ.. mklum la dpt menan baru terus baik.. Doktor ckp amsyar demam x pns sgt.. Lega aku... Lega sebab boley gi cameron esok harinye... muahaahaha...

Esok hari nye mmg demam die kebah. Syukur sgt sebab die demam x berpnjangan... 

Kat cameron mmg aktif giler... lari sne lari sini.. penat ahkak dik non...Ehh... ape nie masuk bab cameron.. larikkkk tajuk nie.. lpas ni ahkak post lain cite pasal cameron.. nk post psl cmeron mmg x terdaya sbb ahkak penat.. kn aku ni pemalas ya rabbi.. muahahahahaha... 

Jumpa lain coretan ye... krohhhhh krohhhhh... ahaks!

No comments:

Post a Comment