my wall

Wednesday 5 December 2012

Steambot sempena aniversary.....

Bersteambot lagi
Kali nie dgn satu family
Sempena anniversary kkak aku dr JB tuh...
So simple.... :)
But happy..

Sebenarnye kami nk buat kat Cameron
Tp mase x mngizinkan
Ank sedara pulak dilanda demam 
Kami batal kan...
ooo yeahhh

Makanya kmi sebulat suare buat kat umh mak
Puas
Umah mak luas
Dgn budak ramai mmg patut wt kt umh mak

Layan kn aje pic yg sempat di snap....
Semainsengggggggg.....matakaji.......semangilengggggg...
kahkahkah......


Ni kkak aku dari jb.. anniversary  die yg kmi raikan...

A part of steambot... eh... cm nme blog aku kn.... kihkihkih

    
Ni kkak aku no 2.. ank2 die le besfren amsyar... hihihihi....

yummy!!

Wah dgn baju cameron nye....






Itu je ler... nk snap bebanyak bile mse aku nk mkn kan... Lambat mkn hirup sup aje la nti... So mlm tu dgn rse x besalahnye aku bedal mkn sebanyak mne aku nk smpai senak perut aku... Best kot mkn ramai2 menambah selera gitu... wah... 
Hokey aku rse smpai kat sini aje la... mate dh ngantok. Mlm ni nk balun tido puas2 setelah 2 hari aku x lena tido disebabkn batuk yg agak teruk... Lpas demam, flu dtg.. lpas flu, batuk lak... dugaan sungguh. Oleh kerana obat batok dewasa x der kat umh aku obat batuk amsyar aku bedal.. Berkesan jgk la.. smpai tido lena aku setelah setengan botol aku hirup!! hai obat hai obat marui mkn obat.. *tetibe!
Da~~~ krohhhhhh....

No comments:

Post a Comment