my wall

Sunday 9 December 2012

Geram giless dgn org mcm nie..

Ni cite mngu lpas. Baru nk cite... Amik mse nk cite sbb x tw smada nk kongsi dgn kengkawan atau x.. At last lpas aku pikir aku nk cite bru la aku shre dgn kengkawan..

Ari tu aku nk g umh mak. Selalu klu gi umh mak aku ikut jln ke billion n terus ke pundut.. Tp since ade  jln lain arah aeon yg bru bukak tu aku ikut jln tu je... Lg senang kot kete x byk n trafik lite pon x byk... muehehehehe...

Cm biase amsyar x mao duduk kt car set. Die rela brdiri tgk kereta..Pling suke tgk lori.. Bile tgk lori besar die ckp big uie mkna nye... big  lori yee.. aku  la yg ajr. Terlekat sudah big uie nye... kihkihkih... asalkan die diam.. 

Aku drive cm biase. Berhemah. Kat jln cmtu dgn ank kt sebelah bwk 60km sejam cukup. X laju sgt.... kihkihkih.... Tetibe smpai kt simpang vanice (mne  org mnjung tau le tpt ni) ade satu kete saga putih keluar selambeeeee jekkk.. Terkejot okey.. Aku x brek klu aku brek mmg akn ciom bontot  kete tu. Aku x mao. Lpas tgk cermin pndg blkg x de motor belah kiri aku potong kete tu belah kiri n tekan hon pnjg n trus potog gaya zip zap. Phm x zip zap tu cmne.. Paham kn....

Mmg  aku marah org gini. Suke hati kelua simpang x tgk kete kiri kanan. Depan tu trapik  lite merah aku sempat tgk crmin blkg die nak benti blkg aku atau sebelah aku.. Tgk2 die benti sebelah aku n dlm kete tu ade ank bini dgn driver tu lelaki ler...Dlm kete tu sume usya aku. Mesti die ckp wah pompuan ni bwk kete rupe ape.  Habis die bwk kete rupe ape plk. Muke brader tu mmg x puas ati dgn aku. heh. kesah plk la aku.. 

Bile sume bejet usya aku aku turun kn cermin kete.. aku siap tye kenape???? aku siap bg isyarat kt brader tu turunkan cermin kete n  ko bole luahkn prasaan yg ko puas ati tuh. Mmg aku x takut lnsung mse tu.. Kalau die ckp aku bwk kete bhaya sbb die ade ank bini habes sebelah aku ni sape... tunggul kayu ker... Aku pon ade ank.. Bini je x der... muahahahahaha....

Sendiri silap x nmpak. Suke pndg silap org. Ingt die lelaki bole suke hti  nk bt drver pompuan cm sampah kt jln raya. Geram. Siyes klu die kua kete mse tu aku mkg x tkut lnsung. Aku pon bole ikut serta keluar kete... miahahahahaha.... Aku x silap  lain ler klu aku yg silap kn. Aku terus mintk maaf.  Ape ape hal mmg aku amik no plat kete die dulu bkn sbb aku tkut tp mne tau die buat diskriminasi kt aku. cewah. Senang aje nk bt repot ape lg die tentera.. hahahaha.....

Utk sekian kalinye brader tu blah gitu lpas lmpu bertukar ijau... Nsib baik x sempat.. Klu sempat  bole aku bg teropong kasi teropong kete dulu sblum kelua simpang.. bajet kan aku padahal... teropong pon takde... Para wanita yg bole memandu bia org nk ckp kite lembap asalkn kite berhemah.. tp plz.. jgn bwk lembap sgt cm tuh aku pon akn marahh... jajajaja...

No comments:

Post a Comment