my wall

Thursday 13 December 2012

Itu laki aku la......

Bpe ari lpas aku bgtau habi nk mkn nasi kukus. Kt mnjung ni ckp je nasi kukus mmg sng nk cari. Banyak gerai skrg niaga nasi kukus.. Sedap.. lawan lak dgn aym rempahnye, kari dgn sambal belacan.. nahai....

Selalu mereka niaga kat bawah payung n klu penuh mkn la berbumbungkn blangit.. Udah le memalam kan.. agk x sesuai mkn kt situ. Makanya kmi take away je. kihkihkih..

Dari dlm kete aku tgk habi gigih pilih ayam rempah.. Dh agk dh mesti die pning pale nk plih yg mne. Aku crewet sikit bhg ayam ni.. Dr cermin kete gak aku dpt tgk 2 org pniaga tu semacam je mse serve habi aku. Diorg gesel sne.. pas tu meliuk lintuk.. adudududu...
x cukup tu senyum mcm nk goda laki i.. uishhh cm lebih2 je nih.. ok  x pe aku usya aje dr kete.. miahahahahaha...

Tp habi aku buat kering. Dh agk dh die mls nk layan org murah cenggini.. Aku  dpt tgk mse peniaga tuh tgh bngkus mknan tp gigih amik perhatian habi aku yg dasar nye mmg mls nk lyn org mcm tu.. Mmg x berjaya la kome. Berani kerat kepala la aku...!!!!!!

Smpai sudah laki aku buat nohe. Kesian korg... muahahahaha...  Kalau la diorg tau ade org sdg memerhatikan deme dr cermin kete agk2 nk x deme goda habi i..kihkihkih... jeles???  sumpah x.. agk x cerdik klu aku nk jeles...

Bile habi  aku msuk dlm  kete  trus habi kate die kne ngorat. Aku tau..

Aku tye die cntik ke yg ngorat die..

Habi aku ketawa dekah2 

Habi ckp bg free pon x mao...

Ehhh.... baiknye... kihkihkih....

Habi ckp buat ape nk  layan  

Tu kan  spises sotong... hahahahaha...

Awwwwwwww........

miahahahahahaha.. hamek ko.. jantan ngorat laki i okeh.. sian habi i kne ngorat dgn mereka2 itu... 

Kalau watak yg ngorat laki aku tu adelah pompuan... hmmm.....

No comments:

Post a Comment