my wall

Wednesday 12 December 2012

Kesah tarikh 12.12.12

Semalam tarikh cntik 12.12.12
Belambak org update status utk bgtau tarikh cntik ni
Aku x ea....
Kesah pulak aku dgn tarikh gini

Yg mne smbut anibesari, besday atau ape je 
mesti  la best.. dpt trikh unik gitu..
Lg2 klu beranak smlm 
senang nk ingt thn bby lhir..

Tp kn smlm  aku  perasan
Kt feshbuk
ade org cerdik pndai mngeluh
 psal x de ape2 berlaku spnjg trikh cntik ni..
Kesiannye die.. mngharap untuk ape le tu agknye...
Kesian bkn ape...
Msih mngharap sumthing seolah percaya 
ade 1001 kebaikan dgn trikh ini.
Mcm taksub sgt...
Tolong la.. kesian kau..

Mcm mrh kt sumone  pon ade sbb x bg surprise 
yg die rse sepatut die dpt..
Gulp... 
Kesah pulak lah aku nk amik tau hal die..
Bkn ape.. naik rimas pon ade dgn org gini
huhuhuhu... biarlah... 

Ape yg  pnting semalam aku berjaya wish 
besday kwn aku... yeeehuuu
amik  ko.. seronok kemain
Berulang kali die ingt kn aku 
thn ni besday die tarikh cntik...

Mula aku x ingt sgt... lpas tu terbace msg die
Huh mmg dasar pelupa 
Tnpa  pikir pnjg aku wish 
Wish yg pnjg jela-jela
Dgn hrapan die hepi
Sekali bile sent x boleyyyyy
X terima hakikat aku try lg...
X boley gak...
Bile cek topup ade lg tp npe x leh sent...
Rupenye... expired date...
sedey...... ooooo

Alah.... mybank2u  ade problem 
Sekali la dgn line tenet..
Aku biarkn dulu
Smpai mlm aku tngu bru bole...
Tepat kol 11.30pm aku wish
Ternyata kwn aku suke oke...
hihihi.....

Selamat hri jd utk yg smbut smlm
Selamat anibesari kt kwn2 yg smbut smlm gak...
Yg dpt bby smlm.. thniah aku ucapkan...
Semoga kasih syg kalian bertmbah erat dgn org trsayang...

No comments:

Post a Comment