my wall

Monday 2 September 2013

Happy birthday mr android!!!!

Bebaru ni aku bt seprais kat habi aku sempena ulang thn kelahirannya yg ke 34.. Udah makin tua laki aku.. Mase aku mula kawan dgn die umurnye baru 26 tahun... Alhamdulillah.. Tuhan bg kesempatan utk aku terus menyayangi suami aku hingga kini. Walau x semewah mane tp cukup la kami dpt kecapi kebhagiaan bersama... ewah...

Tahun ni aku tempah kek kat akak yg aku selalu tempah. Nama akak tu Faez Homebaker. Kek besday amsyar thn lpas pon aku oder dgn die. Pas tu mse raya ade aku tempah coklat papermint n stoberi kt die... Sedapnye...... 

Lpas ber chating dgn akak tu makanya akak tu setuju bt kn kek android 1 kilo kt aku.. Berurusan dgn akk ni pon senang. Set date, jam sekian2 die akn deliver terus ke umh. Tp sbb aku nk bt seprais aku sruh akak tu anta kt umh mak. Kalo antr kt umh aku celah mne seprais nye..
 
Aku pilih kek android sbb laki aku jnis suke gile dgn benda2 berkaitan android. Fmly aku pon bile tgk kek tu x de tye aku nape pilih kek android sbb fmly aku da tau minat laki aku.. hehehehe.... 

Kat umh aku mmg aku dah plan dgn habi bt bbq. Konon2 nk jamu family aku. Pdhal nk raikan besday die. Aku sempat la masak nasi greng cina.. Ni festaim masak nsi greng cina. Amik resepi pon dari abah. hehehehe.. tq abah ^_^

Selain nasi greng cina ade la bakar2 ayam, ikan, sosej, udang sume tu. Best btol layan bbq dgn hujan renyai2.. nikmat2.... 

Tp aku rse seprais kt habi x jadi. Die cm dah tau je mlm tu ade kek utk die. Aku tau ler kalo die dlm keadaan seprais. Ni x muke die selambe je tgk kek. Tp die sempat ckp terima kasih kt aku.... kihkihkih....

Nsi greng cina..



ayam bakar





Salad buah kakak aku.. sedappppp sgttttt

Aku dgn android kek.. :)



Kami ank beranak... hehehehehe



Itu je la gamba yg rajin aku share. Byk lg pic tp ni dah cukup rse nye utk aku share kan....

Happy besday utk suami yg ku kasihi... moga bahagia kan mnjadi milik kita utk selamanya..... 
insyaallah....

No comments:

Post a Comment