my wall

Sunday 25 August 2013

Selamat dtg 2 tahun!!

24/8/2012 genap la si Amsayr tu 2 thn... Sekejap je kan... Ank aku dah jd ank teruna!!!
Feeling si mak mcm si ank 20 thn kan... wah gitu.....

Thn ni x plan lg nk smbut ke x besday Amsayar. Tahun lpas aku pngil kwn2 amsyar mse besday amsyar. Kalo bab2 besday ank ni mmg part aku suke.. Pilih kek tu mmg best la... Cam thn lpas pilih kek bola sepak, ade patung main bola ats kek. Tu pon tgk kat google. Dpt lak sbijik cm yg aku nak.. Teruja sungguh la...

Thn ni aku bgtau habi nk tempah kek angry bird sbb amsayr suke angry bird.. Habi ikot aje x kesah. Asal kn kek tu sedap... Sedap tu insyaallah la aku pon tau mne nk tempah kek yg sedap2... hehehehehhe

Cite psl kek ni cm nk bt mjlis hari jadi je kan... Thn ni x tau nk ajk kawan2 atau bt family... Habi ckp kite smbut family2 aje.. tp aku suke ajk kawan2 amsyar.. Amsayr pon dah pndai bergaul x mcm tahun lpas.. x suke org ramai2... Ajk kwn2 meriah sikit... Jamu org makan... Best nyeee..... Itu sume masih dlm perancangan... Insyaallah... 

Hari ini amsayr 2 tahun 2 hari... ecececece... siap 2 hari tu... Die x tau ape2 pasal hari jadi die.. Tp pada aku hari jadi die sgt penting.. Besa nti aku nk tunjuk ape yg aku dah bt kat die.. Biar die tgk besday die ade kek, tiup lilin, ade kawan2 yg ramai, ade majlis untuk die...
 
 Selamat hari jadi anak ibu... Moga jd ank yg soleh, Jadi yg mcm ibu nak, bole jaga ibu, jaga ayah, bole jaga adik2... Terima kasih hadir dlm hidup ibu dgn ayah. Terima kasih mencerikan hidup ibu ayh dlm masa 2 tahun ni.. Apa kekurangan ibu ayh sepanjang jaga amsyar ibu mntak maaf.. ibu ayh cuba untuk jadi yg terbaik untuk amsyar...(harap amsyar bace bile da besar nti.. hehehehehhe)


No comments:

Post a Comment