my wall

Wednesday 4 September 2013

Collagen plus vita e

Time raya ari tu 5 org tegur knp makin putih..
Ececece... perasan kn tp hakikat
Suke nye dgr..
Aku senyum je pdhal dlm hati kembang
hahahaha...

Ni nak cerite psl produk yg aku pki
X mahal.. murahhhh sgt
Student pon bole beli
Alhamdulillah la muka aku ok dgn produk ni

Aku x suke percaya testimoni org
Produk ni aku beli tnpa bce testomoni
Aku suke sbb ade collagen
Bab2 collagen ni aku suke btol
Tambah2 lg produk ni ade vita e, vita c, moisturiser. AHA
Bgus utk muka

Mse mula2 tgk produk ni kt instgram
Harga kt instgram 1 set rm40
Then x nak beli by pos aku tgk kt kawasan aku
COD terus.. bole dpt tu jam
Aku tye hrga akak tu ckp rm28
Ehhhh knp murah sgt nieeee

Aku tye akak tu knp murah 
Akak tu ckp..... offer raya.. 
Then aku tye ori ke x ni
Akak tu ckp ori jgn riso

Ok... aku beli 1 set free sheseido (btul ke aku eja)
 



Aku suke Day Cream. Bole bt alis bedak. Ala2 foundation. Kekal utk mse yg pnjg
Serius ckp aku x selesa keluar umh x pki foundation 
Dgn krim ni bile pki mmg selesa gile... 
 
Selain tu produk ni ade 2 krim
1 utk siang,
1 utk mlm,
1 lg sabun
 
Pada aku produk ni mmg berkesan 
X smpi seminggu dah bole nmpk
Murah pon murah...
X yah produk mahal2
Sblum ni pki produk mahal2 nk tgk keberkesanan
mmg berjanggut ahhhhh...
hahahahaha

Yg pling hepi bile bintik hitam kt muka dh berkurang
Yg perasan kakak aku la
Agknye die dh bole kira bintik itam kt muka aku ni
Die tye aku pki ape bintik itam dah x nmpk
heheheheheh aku senyum je...
Dlm hati alhamdulilahhhhh
 

Sape2 yg nk try, try la.. bole cerah kn muka,
kurang kn minyak, hilangkn jeragat, bekas jerawat,
bintik hitam, mcm2 la.....

Jom try!

No comments:

Post a Comment