my wall

Sunday 14 July 2013

Entri pertama di bulan ramadhan...

Salam Ramadan... 
Kan. Puasa dah masuk hari ke 6 aku baru nk wish
X bekesempatan kot.. Konon2 bz.. 
Padahal mkn vitamin M byk sgt 
Tp bekesempatan juge la nk wish... Blerghhhhh

Alhamdulillah buat mse nie puasa ok
Tarak ponteng2 lagi.. bt mse ni je la...
Kot bln ni tuhan nk bg aku posa penuh
Syukur alhamdulillah.... kan kan kan....

Bt mse ni time berbuka aku masak sndri
Rajin kan... 
Belaja dr ramadan lepas yg aku rse byk mmbazir
Ade x de pon beli kuih2 jekkk
Tu pon x sesedap mane..
huhuhuhuhuhu..

Cam posa2 tahun lpas 1 hari tu mesti 
curi waktu buka di hotel
Tahun ni aku dgn habi x decide lg hotel mne nak pergi
Saje nak merasa buffet hotel.. Bukan selalu pon...
Kalau bukan bulan posa mmg x merasa suasana berbuka di hotel..
:)

Semalam habi sempat masak siakap 3 rasa kat aku
Aku ckp teringin nk mkn tp x berani nk masak...
Takut siakap 3 rase nti jd bermacam2 rasa... heheheheh
Tq la habi sudi masak utk kite... Sedappppp sgt
Kalah kedai uuollssss!!!



Tajuk utama ikan. Bukan pinggan. Abaikan je la pinggan yg comot tu.. hehehehehehehehhe

Ok ler.. Selamat mnjalan kn ibadah puasa.. Semoga kita same2 mndapat kebrkatan dr bulan penuh rahmat ini.... insyaallah.... :)

Akhir sekali....


No comments:

Post a Comment