my wall

Wednesday 26 June 2013

Menjelang 24 bulan!!!

 
Dah besa dah ank bujang aku sorg ni....
Bulan ni umurnye 22 bulan
Dah nk masuk 2 thn dah :)
Alhamdulillah.. besar nye depan mata aku..
 
Amsyar dah bole ckp sikit2
Wpon ckp die x jelas tp aku fhm la jgk
Amsyar bole mintak air
Nk mkn die ckp 'eat'
Dah bole pngil ayah
Tp pngil aku 'ma..'
Bukan ibu... hahahahah
 
Mungkin die dgr kkak2 sepupu pngil mak diorg mama
Aku lak dok pngil mak aku 'mak'
Die x dgr pon prkataan ibu
Jadik dgn die2 skali pngil aku ma...
Tp aku ttp bhasakan aku ibu...
 
Hobi amsyar dr dulu smpai skrg sama
Main bola
Pergi mne2 mesti nk bawak bola masuk kereta
Koleksi bola jgn ckp la.. byk sgt!!
Kalau sepak bola perghhhhh bole bergegar umh
HAhahahahaha
Tu sbb umh aku x bole ade pasu bunga yg cntik2
Kejap je lingkup hehehehe


Photo x clear take dari my IG
Mcm pic ats ni aku bwk die main bola kat padang aje
Selamat dan selesa.... enjoy je main

Kartun fevret die cm bese la ipin upin, angry bird, pocoyo, dgn teletubbies
Tp yg paling die suke angry bird la....
Bole kate peminat tegar
Pantang nmpk angry bird
Mesti mulut die sebut bebird bebird....

Semalam sempat snap pic amsyar sapu losyen
Hahaha
Aku dok dlm bilik x perasan die amik losyen keluar
Pngil2 x menyahut diam jer
Aku mngendap die bt ape rupenye tgh sapu losyen
 Sbijik cm aku.. ooo sblum ni die tgk je

Sblum ni aku ade perasan die sapu losyen kt tpk kaki
Pon ikot aku.. mklom la... tpk kaki x cntik kaso cm krtas pasir kn
Bile aku nk snap pic terus die x nak sapu dah
Kali ni sempat sbb die ralit sapu losyen smbil tgk tv
Kihkihkih


Bole x jadi model johnson n jhonson.. kikikikiki

Bab mkn lak amsyar mmg memilih
Ade je x kne
Mula2 tgk rupa.. klu menarik die mkn 
Klu x die rse ujung lidah je pas tu jeling
Suke nilai dr rupa tauuuuu
heheheheh.. budak2 kan... 
Nak yg menarik perhatian ajeeeee

Kdg2 aku msk simple2 die x nak
Aku pksa dgn muncungkan mulut pas tu sumbat terus
Lpas bt cm tu tau pon dtg blik.. sedap le tu mknanye... 
Smpai hbis die bedal....

Menjelang umurnye 24 bulan aku dah plan besday utk amsyar
Cm thn lpas aku bt lmbt 2 bulan sbb ayah nye bizi
Thn ni x taw lg cmner tp mmg kmi plan nk bt

Hrp2 si busok hati tu x lah sound2 lagi
X kn budak x berhak smbut besday kn
Budak pon tau nk hepi mcm org besa
Budak pon nk tiup lilin, nk ade kek..
Soo jgn nafikan hak budak.. aku x suke!


No comments:

Post a Comment