my wall

Tuesday 9 April 2013

Demi anak, Demi upin ipin.... betul betul betul....

Bile dah jadik mak adeeee je bnda nk dibuat utk ak
Asal ank hepi mak mesti suke 
Benda yg sbelom kwen kite tgk ajeeee tp skrg
kite buat demi ank....

Sbelom kawen ape je psl bebudak ni aku x hamek port
Dtg le maskot mane pon kt krnival2 aku x pedulik
Sbb nk bersesak dgn org satu keje
Lgpon x de sbb nk join same kikikiki

Tp skrg x lagi...
Demi ank aku redah org ramai
Demi ank aku turuti sbb nk ank hepi
Demi ank aku sngop bt ape saja
PErghhhHHHH...

Ape yg aku redah, yg aku turuti ni???
Kihkihkih....

Last week tgh2 hari buta aku gi dattaran lumut 
sbb ade maskot ipin upin dtg...
Ipin upin dtg sempena karnival Sakan yg ade di Lumut
Seminggu sblom tuh aku dah tau
Seminggu sblom tuh aku dah plan dgn habi
Sbb nk bg amsyar tgk ipin upin depan mata
Bdk cm die suke la....

Tepat kol 4 aku da tepacak kt Lumut
Dgn bju kurung nye sbb bru blk dr knduri kn...
Gigih mak bdk nih

Tapi kn bile dah smpai amsyar lak wt hal
X mao jumpa ipin upin sbb besa sgt
Bkn amsayr je.. ank org lain pon nangis, jerit2 sbb takut
Yg aku tgk mk bpk bdk je yg xcited lebey..kihkihkih

X kesah ler... jnji amsyar dpt tgk ipin upin
Takutnye skejap je mgkin trkejut sbb besa
Ishh la.. klu kecik kne buli je ipin upin tu dgn kome....

Jom layan pic yg aku smpt snap... :)


 Wif Upin..Takut2 tetap nk tgk jgk...

Wif Ipin.. Mase ni dedet da x takut dah....







Gitu la kesah ipin upin.. nmpk x.. mak bpk yg beriye bgambar kan.. trmasuk le aku.. hahahaha.. Excited kn mak budak nih..... 
Hehehehe.. comei je ipin upin.. 

Klu bukan krn ank aku x de kat sini.... Tp sekali sekala best gak kn!

Sekarang fevret katun amsyar selain ipin upin ialah Bola Kampung.. Dah beriye aku nk ajak amsyar tgk movie Bola Kampung hahaha....

Demi ank... 1st time aku masuk panggung tgk cite katun wehhhhhhhh

No comments:

Post a Comment