my wall

Monday 29 April 2013

Amsyar macam gugurl ke... sentappp......

Ni nk cite pasal sentap. Sentap yg x boley nk elak2 lagi. hahahahaha...  Klu aku bwk amsyar gi jenjalan mesti ade org ckp amsyar pompuan. Mesti. Klu diorg ade ank yg kecik dr Amsyar sedap2 diorg ckp ank aku 'kakak'.. Klu sekali die pngil x ape.. Klu berkali2 aku pelan2 pegi kt akak tu aku ckp dgn sopan kak.... ni boy... bkn kakak ye kak....

Ha... mulela... eh?? boy ke.. *muke merah padam
Ingt girl.. sorry... x pe kak... rmi org ckp die mcm gurl...

Mngu lpas gi giant main playland kt situ
ade kakak tu tye...
"ank pertama ke..."
"ye... sulung..."
lpas tu akak tu tgk amsyar ats bwh
trus aku berkata *skema
"kak... die boy ye..."
Terkejut... "la.... bukan gurl ke..."
Dlm hati aku ckp kn aku dah ckp boy... ish..ish..ish...
Akak tu ckp lg.. "akak mati2 ingt gurl.."
Dlm hati aku.. *x mati pon...
*jahat nye aku soh org tu mati
Kan ank aku pakai baju FBI,
slua jeans, kasut nike oren menyala
Kejadah nye aku nk sarung
ank pompuan aku cenggitu... kan....
Klu gurl mmg pink je la aku sarung kan die..
haiiiiii lahhhhhhh

Muke amsyar mmg soft
Rambut pnjg..Saje bela
Klu boy cut amsyar nmpk kecik
Kurus... Sbb tu kami bela rambut

Lagi pula rmbut amsyar tebal
Bole cover muka kasi muka nmpk lebar
 Aku bkn nk bg bela smpai pinggang
Cukup setakat tengkok dah le...
Tp bkn jenis berekor...
Ade bdk mak ayh die bela jnis bentuk ekor
X mau le... nmpk pelik...

Mungkin tipikal kot..rmbut pnjg mesti gugurl...
Aku rse mak ayh yg ade ank muke soft mesti cm aku
X ape la... ikot depa lahhhhh







Ni pic amsyar yg latest...
Ade cm gugurl ke...
Mohon pencerahan...
hehehehehe....

Mmg ade sikit2 kn.. tp x de la 100% mcm gugurl kn..
Ye la.. ye la... aku potong rambut amsyar le nti...

No comments:

Post a Comment