my wall

Saturday 16 February 2013

Hari itu di KLCC

Lame kot x luang kn mase kt sini
Bese la lappy wat hal
Ni pon aku apdet kt umh mak sbb lappy x elok lg
Bkn x nk gne tab tp agk x puas menaip gne tab
huhuhuhu...

Kali ni nk cite psal cuti lpas
Kmi jnjalan ke KL
Kebetulan habi ade urusan yg perli diselesaikan
Jadi kmi decide nk jnjalan KL skali gus

Sempat kami terjah petrosains
Last masuk ptrosains mse tingkatan 4
Rombongan sekolah
Kali ni aku bwk ank huhuhuhu

Seronok juge la kat dlm tu
Tp pling hepi dedet la
Berlari ke sane sini
Hepi je die...

Byk sgt pic yg diambil tp aku x leh share kat sini sbb banyak sgt
X payah la masukk kan.. bolee x.. huahuahua

Lpas jln kt ptrosains ajk habi jenjalan kat kolam lua klcc 
Tp mase tuh hanginnn sbb dedet wat hal
Moody x pasal2 gerammmm
Mungkin x puas tido

Mse tu jgk perut sakit ya amat.. adoooi la kan
Habi ajk masuk blk klcc cari toilet
Nmpk je bayang toilet legaaaa sgt hahaha
Dgn selambee masuk n habi sempat hulur duahengget kat aku

Smpai je kat depan toilet ade satu meja receptionist
Ade pompuan jage situ bermake tebal dan ber kot itam
Wahhh mmg ekslusif jge jamban je kotttt
Sekali die ckp duahennet per entrance
Dlm hati aku ckp ehhhh bapakkk mahalllll
Dan aku baya ikut duit yg habi bagi tadi
Rela
 
Lpas bayo duahengget tu aku dpt sobinier
Nk tau ape...
 
ehsan google

Aku dpt wet tisu n resit.
Ape la sgtttttt

Perasaan nk tau apeade dlm jmban tu melebihi rse nk terberak tadi
Pada aku biase aje same dgn jamban R n R kat highway  spnjang blk JB
Yg bezanye ade makcik masuk jmban lpas kite gune jamban tu utk mop bagai
Pas tu lpas guna singki makcik tu trus lap air yg kat singki tu.. huh.

Kat singki tu ade la segala losyen mosyen dan aku guna kesemuanye
Dulik makcik tu nk kate ape sbb aku bayo kn...
Mkcik tu ade pndg juge tp aku buat hal aku...
 
ehsan google
 Tisu ats tu pon aku gune berhelai2 utk lap tgn yg basah kan..
Ehhh duit kite tu... huahuahua

BIle keluar rupenye ade papan tnda siap bgtau tntg jamban duahengget tu... sumpah aku x perasan..
Tapi habi perasan tu yg die hulur aku duit duahengget siap2..

ehsan google

GItu la cite nye... x pela.. dapt gk merase masuk jamban duhengget yg mcm aku selalu dgr tuh..
Mgkin mahal sbb level itu letaknye butik2 jenama terkenal.. mungkin la jugak kn..
 
Sebenarnye ade je jamban free tp aku x perasan dah masuk bru nmpk jmban free tp beratur kemain lagi.. X sesuai la kot utk org yg x thn nk membuang..

Gambar2 nih aku amik ehsan google sbb aku x berkesempatan nk snap sendiri. Kelam kabut dgn ank yg mngamok kan.. Klu tuan punye pic perasan akan pic die.. aku rendah diri mohon maaf ats pengambilan pic ini ye.. :)

Mgkin jamban duahengget ni da sinonim dgn org2 klcc.. tp tidak pada aku. Agk trkejut sikit n jamban die x de la istimewa sgt. Yg kelakar tukang jaga jamban tu siap bermake tebal n ber kot itam.. x tahannnnn
Berape la gaji sebulan kan.. Mesti mahallll miahahahahaha...


No comments:

Post a Comment