my wall

Wednesday 19 September 2012

Biarlah........

Kejujuran... ramai mngaku jujur. Tp x pon. termasuk aku. Mengaku x jujur. Tp agak2 la kan.. Biase la dah nme pon mnusia silap kite ade walau x nmpk. Depan belakang ats bawah tetap ade silap walau sndiri menafikan. 

Hipokrit pon iye. Ramai org hipokrit. Aku rse pon aku pernah hipokrit. Sbb ape perlu hipokrit sbb nk jge hati kn. Lagi2 kwn sndiri. Mesti nk jge hati. OKEYYYYY!!!!!!!

Tapi kn ade manusia half hatinye ade la kemanusiaan tp half lagi x tau nk nilai kn dgn apa. *sigh

Depan nmpk baik..

Belakang mcm setan!!

Depan memuji walau hati rase x perlu

Belakang mengutuk

Kite sedaya upaya meng hipokrit kn diri sebab die adalah kawan meskipon x rapat. Tp pelik setiap apa yg aku buat belakang di kutuk meskipon bila depan dipuji melambong  mcm mael lambong. Padahal aku x pernah amik tau pon pasal die walau sikit. Apelagi nk pikir kn tentang nye doplohpat jam.

Bengang sis..... *sigh lagi

Aku punya keluarga biasa2..

Sedangkn aku nk ukur kekayaan die pon x mampu....

Tapi.....

Kenapa ye die mcm tu??

Ohhh biar lah....

Mungkin pada die aku hebat. Hari2 die ckp aku hebat cemerlang gemilang terbilang. Mudah2han itu doa.. Mane la tau satu hari aku akn hebat mcm die.... *ngeeee

X larat nk berhadapan dgn org begini tp biarla. Penat berhenti la tu.

Yg aku tau aku ade ank comel.. ehhhh apa nie..... terlebih sudah.
Yg aku tau aku ade keluarga comel.... hahahaha..... *bangga

Die pon ade keluarga comel. Tp knp ye die begitu?











Biarlah.......


No comments:

Post a Comment