my wall

Friday, 28 February 2014

Cerita kami dengan bola

Salam bertemu kembali... kihkihkih
Lame gile x naip kt sni. bukak pon x
Kite x byk mase nk ke sini selalu
Kite benda nk buat lately ni.. 
Herm....

Dok tangguh2 rupenye ni da last februari
Maklom.. bulan ni sikit hari je.. mati2 ingt smpai 31 hb
hahahahaha....
Ni aku apdet sbb nk ade 'sesuatu' utk bulan ni
ecececece...

Cite aku pasal bola.
Ye bola.. x de bnde lain kn
Ape da.....

jnji ade.

Lately ni aku beberape kali kunjung stadium
Sb layan kn somi aku nk tgk bola
Aku ok jekkkkk
Somi ckp da lame x tgk bola live
Kebetulan mase tu ade  bola
Perak Vs Terengganu

Havoc x??
Mestila...
Layan kan aje...
hahahaha

Kt perkarangan stadium ade org jual2
Aku beli sepasang baju jersey utk Dedet
Mafla sekali... semua tu ade la dlm rm30...
Hehehehe.... ye ye je...

Pendekkan cite mlm tu Perak menang... 
Ohho meriah sgt la stadium Indera Mulia mlm tu
Laki aku kemainnnnnn x ape.. bagi can.. kesian... huhi
Aku? pon same naik... hahahaha.....

X nak naip berjela... layan gamba sattt

Sepasang jersey baru.. kehkehkeh

ye ye ooo je kusyuk tgk bola ye.. huhuhu

Sebelom balik posing dulu... ngeeee
Tu pic mase kali pertama bawak Amsyar tgk bola.. Lpas tu kami folo Perak FM utk perlawanan friendly dgn TLDM kat stadium Lumut. Lpas tu kami folo lg diorg ke Astaka Stadium lawan Pilihan Manjung..

Lpas tu kitorg pergi Ipoh lagi folo Perak FA lawan Kelantan. Kali ni mmg btol2 havoc sbb pergi dgn adik2 lelaki aku.. Sepanjang Manjung ke ipoh mmg terserempak la geng2 perak nk ke Stadium Ipoh juge..

Mase Perak vs TRW mmg best sbb... Perak menang lg.. (2-1)
huhuhu.... 

Bawah ni pic2 mase kitorg gi stadium Ipoh utk kali ke 2








Itu je pic yg aku bole share dgn kengkawan.. hehe.. Ade byk la ekceli tp rse ni je la ckup. 
Mcm rajin plk nk masuk bakbanyak kannnnn...
 
Ok la... smpai kt sini aje..
 
Fuhhhhhhh.........
 

1 comment: