my wall

Monday 18 March 2013

Amsyar dan iklan twestes

Gile btol dgn iklan kopok twisties yg baru nihhhh
Gile sbb iklan bodoh tu dah buat ank aku terkejut yg x bole blah
Sbnarnye festaim tgk ank aku terkejut pasal iklan ni buat aku gelak
Tp bile dh selalu tgk die kne 'sergah' dgn joker bodoh tu geram la pulak

Aku ingt ank aku x kan terkezut lagi dah dgn iklan hampeh tu
Tp tiap kali kua iklan tuh ank aku dah lari peluk aku dulu
X kire la aku ade kt dapo ke kt bilik ke kt jamban ke.. ehhhh...
Yang pasti aku mmg bengang dgn iklan bodoh ni

Kite yg tua bangka pon bole tekezot
Yg budak ape lagi
Ade ank kwn aku smpai demam hoiiiii
Berjaya la matlamat diorg klu nk bg org trkejut. Biol.

Aku cube cri pic joker yg dlm iklan twisties tu dlm pak cik google tp x der. 
Yg bawah ni lebih kurang je la yg mcm iklan kopok masin tuh.. huahuahua


kehkehkeh... 

Sebenarnye kan ade lagi iklan kopok yg buat amsyar mnjerit takut. Tp tu mase die baby. Dok dlm baby walker bile tgk muke pompuan jongang dlm iklan tu mnjerit le.... hehehehe

ingt x iklan tu.. klu x ingt yg ni ha...


Ha... Kak Nam ni yg buat ank aku jerit2 takut.. Tp dulu ler mase die baby.. Skrg klu ade x takut dah.. hihihihi.. Aduhai iklan .. x kn nk bg org trkejut bru bole mkn kopok korggg da la kopok korg masin.

Mgkin iklan twisties ni baru lagi.. tu yg si amsyar takut.. Tp klu kne sergah tetibe aku rse mmg die akn takut setiap kali iklan ni kelua..

Ank aku x suke kne sergah.. Tgk aje ala2 hero malaya ape pon x takut tp bile kne sergah mmg lari lintang pukang la kan... hahahaha....


No comments:

Post a Comment