my wall

Monday 22 October 2012

Ber kutu Biar jujur

Tajuk kali ni kutu. Kutu di sini bukan yg kat ats kepala korg. Hahaha.. ade kutu ke korg2 sekalian. Opss. klu ade kutu sila abaikan entri ni dan sila bersihkan diri anda sebelum merebakkk!!! hahahaha... terlebey suda..

Aku nk cite psl sorg budak pompuan ni terkenal dgn main kutunye. Hari2 ajk org main kutu! Mmg patut pon ade org kate die minah kutu. Kan dah silap tfsir. Selalu ckp minah kutu nti org ckp die lak berkutu di kepala! 

Jujurnye sy x pernah percaya main kutu di alam maya. Aku x knl ko, ko x knl aku. Aku x caya ko, ko x caya aku. Kangg time aku dpt wet kome diam sape nk jawab??

Aku tgk jadual kutu die x pernah penuh pon. kot nama admin aje byk. Ntah2 die main sensorg. Die bayo sorg2, die dpt sorg2.. Pelik...

Ade lak tuh die siap warning sruh para pemain kutu bayar pada mse ditetap kn. klu lmbat org yg patut dpt wet tu akn dpt  lmbt.. Kan... x seronok la begitu. Klu ade org lari cm ne weii! So pada korg lupe kn la hasrat nk main kutu dgn org yg bukan2...

Aku pon main kutu weii. 4k aku main tp pecah 2 dgn kakak aku makanya sorg 2k. dah nk masuk 3 thn.. kitorg bayar pon konsisten.. saling percaya mempercayai, kenal mengenali, dan bertimbang rase. Aman aje main dgn org yg dikenali... tup tup dah nk hbis kn. Hebat permainan kutu kali ni dr aku x de ank smpai la ank aku da besa.. hahahahaha..

Aku x ckp main kutu ni slh sbb aku pon main kn.. Tp sebaik nye jauh kn lah dr main kutu dgn org yg ntah ape2... Kutu ni elok utk org yg nk guna duit n nk buat bayaran secara instalment. Ceh. Tp aku main sebab nk penuh kn korum. Aku pon x ingt aku wt ape dgn 2k yg aku dpt last thn 2011.. kihkihkih..

Atau pon kan korg... x yah main pon x ape... lagi senang.. 

*teringat main kutu mase sekolah.. Total dpt rm70 tp mcm rm 700.. kihkihkih

No comments:

Post a Comment