my wall

Saturday 21 July 2012

Kegemaran Amsyar

Psstttt.. my lil shadet hmpir ke 11 month! shukerrrrr nye ibu.. da besa da ank ibu..
Thn lpas bgn sahur si amsyar ni bgn jgk.. wpon dlm perut ttp nk ikut same mak esah!
Sibuk ibu memasak sibuk jgk la die menendang perut ibu die. Tgh sarat sgt mse tu.
Skrg dah nk jadi ank bujang dah ank ibu. Tup2 ibu dgn ayah gi minang aje ank dara.*tibe2

Dah masuk 11 bulan byk nyeeee perangai. Xtahu mne die blajar. Paling ketara die dh tunjuk rse marah. Pndai memberontak. haaaa itu dah tau dah ikut sape. Bole pulak bile ibu nk pujuk die main tepis2 tgn aku! mak aiii kang aku tepis muke ko kanggggg... *kejam

Moh sini tgk perangai ank bujang aku.. die suke tayar. ehh bukan lah ibu die bg makan tayar. die suke tgk aje. lg besa taya, lagi nikmat la die tgk smpai cubit sakit2 die buat nohe aje. 

amik ko! tgk tayar sampai tido.. 

'Klu la ibu beli kan aku tayar....' (agaknye la)

x pasal2 bwk die gi tpt pmbinaan semata2 krn tayar.... -baik kan ibu

alahai... mcm satu kepuasan plk bg bdk ni,, tayar je pon det....

dah bab tayar, permainan die pon kne ade mngena dgn tayar. x de tayar sebelah mate aje la... khusyuk nye main smpai x ingt dunia. sape ade dkt dgn die nahas la.. muke kite pon bole jadi trek lori menan die.... *kejam ank ibu.. 


pada die klu mcm nie eksiden..siap bunyi booommmmm! alahai... haha

time ni panggil pon bole sakit hati..... buat nohe aje..

:) syg nye die kat kete mak ngah die bagi....

Dah hbis pon bab tayar.. nti ibu nak pos pasal mkanan amsyar pulak. skrg x bole sbb ibu puase. nti ibu teringin nk mkn mkanan amsyar sbb sdp2 semua nye. *ceh! kata aje la malas!!

puase ni menaip pon letih oooooo.. nk rehat kejap. masak x lah kan. aku ketuk pintu mak aku hari nie. hahahaha... bazar??? x sbr pulak nk pegi. kihkihkih.

Selamat berbuka!!!

No comments:

Post a Comment